Ruilen en retourneren
Wat is de retourtermijn van mijn bestelling?
Je hebt een bedenktermijn van 30 dagen vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Dit betekent dat je bestelling binnen 30 dagen teruggestuurd moet worden. Je kunt het product ook bij ons in de winkel terugbrengen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product moet in nieuwstaat zijn.
Er is niet geprobeerd om een eventueel gebrek te herstellen.
Het product moet in de originele verpakking zijn.
Bij aankoop van een samengestelde aanbieding moet de complete samenstelling geretourneerd worden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Vul het retourformulier in en voeg deze samen met de factuur toe aan het pakket.
Stop het product in de originele verpakking. Heb je deze niet meer? Doe deze dan in een stevige doos met bescherming zodat de kans op beschadiging zo klein mogelijk is.
Breng het pakket weg bij een postkantoor in de buurt. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor beschadiging of verdwijning van het product. Daarom raden wij aan om het met trackingnummer naar ons op te sturen en het verzendbewijs te bewaren.
Zodra het pakket bij ons is afgeleverd en de retour is goedgekeurd wordt het aankoopbedrag teruggestort. Dit wordt binnen 3 werkdagen gedaan op de rekening waarmee je betaald hebt.
Wat kost het om mijn product terug te sturen?
Als je een product wil retourneren zijn de verzendkosten van het terugsturen voor eigen rekening. De kosten hiervan kan je vinden op de website van de transporteur waarmee je het wilt versturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en daarom raden wij aan om het pakket met trackingnummer te versturen en het verzendbewijs te bewaren. Wil je dit niet? Dan is het ook mogelijk om je bestelling in onze winkel terug te brengen.
Hoe wordt mijn geld teruggestort?
Je geld wordt binnen 3 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.
Mijn product is kapot of beschadigd, wat kan ik doen?
Als je product kapot of beschadigd is kunnen wij deze voor je repareren. Als je het bij ons hebt gekocht en het defect is binnen 1-2 jaar ontstaan kan het zijn dat het onder de garantie valt. Hiervoor moet deze wel voldoen aan onze garantievoorwaarden. Neem voor een beroep op garantie contact op met onze klantenservice.